reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eva Šimonidesová

Eva Šimonidesová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Eva Šimonidesová, teší ma! Rada čítam, milujem operu a divadlo a vždy sa teším na stretnutie s mojimi priateľmi, obzvlášť s babami z nášho štvorlístku ;), ktoré si nesmierne vážim. Bez nich by som nebola tým, kým som. Mám úžasných súrodencov, s ktorými je vždy zábava. A veľmi ľúbim svojho Libora :). Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Nicole Müller: Pretože to je na láske to strašné

Eva Šimonidesová

Nicole Müller: Pretože to je na láske to strašné

Recenzia á la Valér Mikula (teda iba formou, na obsah sa ešte musím veľa učiť a veľa čítať :))

  • 27. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Dovolenka na Slovensku

Eva Šimonidesová

Dovolenka na Slovensku

Každý tretí deň počúvame z „najobjektívnejších správ na Slovensku“ ako sú naši hotelieri nespokojní s návštevnosťou a ako každým rokom ubúdajú zahraniční turisti (ktorí ich výrazným podielom svojich útrat držia nad vodou). Štatistika je štatistika.

  • 25. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 31
V tieni Hviezdoslavovom

Eva Šimonidesová

V tieni Hviezdoslavovom

Kniha Jany Juráňovej Žila som s Hviezdoslavom citlivo načrtáva život ženy stojacej v tieni svojho manžela, život z literárnohistorického hľadiska nevýraznej Ilony. Tieň je o to väčší, že manželom je najväčší slovenský básnik Pavol Orzságh Hviezdoslav.

  • 19. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 35
reklama
SkryťZatvoriť reklamu